kalispera
ebala to falcon4 me freefalcon kai cobra1
opos grafei ston odigo egatastashs
ola kala ...................otan bgeno apo to pexnidi kanei restart sto ypologisth (skliro restart)
ola exoyn topo8eth8h sosta synfona me ton teleyteo odhgo egatastashs
kserei kanenas th ginetai gia na me boiuhsei
eyxaristo
antonhs
to pc einai p4 2,5 1GB RAM KARTA FX5200 (128MB) skhro 80GB.
epishs yparxei roy8ena cocpit gia awacs ??? kai pos topo8ethtai sto f4
problhma me to f4
Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση
Geia sou antonh...
Katarxas kai ego eixa sto ena pc tetoia digmata paliotera... Apodeixthke oti eftege to boostarisma toso ths cpu oso kai ths ram mesa apo to bios... Dhl eixa valei megalytehs taxythtas cpu sto pc kai mesa apo to bios to eixa kanei turbo, otan empaina sta windows kai etrexa kati barh meta apo ligo eixa ena poly oraio cold restart... No errors no nothing!!! Molis afhsa tis taxythtes ton cpu kai ram mesa apo to bios se normal-default to problhma lythike!
Opote katarxas ean exeis kanei kati analogo, desto proto...
Ean mporeis vohthise mas ligo... Mesa sto Falcon4 folder tha vreis 2 txt arxeia, ta error.txt kai crashlog.txt, kanta ena post edo na ta doume...
Epishs tsekare ston EVENT VIEWER ton windows ti lathi sou krataei kai kanei restart...

Katarxas kai ego eixa sto ena pc tetoia digmata paliotera... Apodeixthke oti eftege to boostarisma toso ths cpu oso kai ths ram mesa apo to bios... Dhl eixa valei megalytehs taxythtas cpu sto pc kai mesa apo to bios to eixa kanei turbo, otan empaina sta windows kai etrexa kati barh meta apo ligo eixa ena poly oraio cold restart... No errors no nothing!!! Molis afhsa tis taxythtes ton cpu kai ram mesa apo to bios se normal-default to problhma lythike!
Opote katarxas ean exeis kanei kati analogo, desto proto...
Ean mporeis vohthise mas ligo... Mesa sto Falcon4 folder tha vreis 2 txt arxeia, ta error.txt kai crashlog.txt, kanta ena post edo na ta doume...
Epishs tsekare ston EVENT VIEWER ton windows ti lathi sou krataei kai kanei restart...

file antoni gia tin 315 den xreiazete na petas me awacs
i moira exei to diko tis programa, polu realistiko tha elega, pou einai san radar kai deixnei ta ixni kai tis proreies ton Human A/fon pou exoun sindethei ston server ekeini ti stigmi.
Distixos ta AI planes akoma den einai efikti i emfanisi tous, euelpistoume ...
i moira exei to diko tis programa, polu realistiko tha elega, pou einai san radar kai deixnei ta ixni kai tis proreies ton Human A/fon pou exoun sindethei ston server ekeini ti stigmi.
Distixos ta AI planes akoma den einai efikti i emfanisi tous, euelpistoume ...
e-HAF Admin