Ερώτηση σχετικά με Real διαδικασίες

Γενικά θέματα για το Falcon 4.0

Συντονιστές: the_ripper, Διαχείριση

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

As epaneltho kai ego me mia erotisi pou me apasxolei aftes tis meres

H erotisi einai kata poson stis kathimerines ptiseis ton maxitikon mas borei na iparksei "jettison Stores" 'h jettison "Fuel Tanks" pio polu, pios dinei to ok gia afto kai poso telika kostizei mia deksameni h opoia tha paei xameni telika 'h tha perisilegei kai meta sta skoupidia ?
e-HAF Admin
LantirN

Δημοσίευση από LantirN »

Raptor eipes:To poy tha einai to throttle nomizo einai asxeto!.. Pos dhl tha kanoun engine test se ypshla rpm sto edafos???
Auto boroun na to kanoun kai me to parking brake switch se ON.
Wste etsi gia ta wheelbrakes e??
Εικόνα
The NIGHT is our Business...340M LANTIRN
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

LantirN έγραψε:Raptor eipes:To poy tha einai to throttle nomizo einai asxeto!.. Pos dhl tha kanoun engine test se ypshla rpm sto edafos???
Auto boroun na to kanoun kai me to parking brake switch se ON.
Wste etsi gia ta wheelbrakes e??
Lantirn, opos tha deis kai mesa sto Falcon4, xrisimopoiontas to parking brake switch, aftos aposindeete aftomata an doseis parapano isxi ston kinitira.........apo kapoio orio kai meta diladi

edo tha mas poun kalitera ta paidia pou gnorizoun perisotera
e-HAF Admin
LantirN

Δημοσίευση από LantirN »

Anzac gia auto pou les to mono pou kserw,kai to kserw giati exw diavasei kati egrafa ths 111pm,einai oti jettison stores epitrepetai na ginontai se sugkekrimenes perioxes(para polles vevaia)alla den thimamai fusika poies.Genika ekeinh th mera pou ta diavaza auta eixa trelathei kathws o ogkos twn plhroforiwn htan terastios....mou eixan kanei entupwsh polla pragmata..
Εικόνα
raptor
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

An kai den ksero pos leitourgei h PA se ayto to thema, mporoume na to analysoume logika... Sigoura tha yparxoun standard odhgies gia jettisons, opos kai analogos toy typou tou a/fous h kathe moira tha sxediazei kai tha problepei analoga thn kathe apostolh. Logika prepei na yparxoun kapoies eidikes standard perioxes afeshs, alla epeidh to jettison ginetai kai se periptoseis opos px engine failure h olh diadikasia ginetai ekeinh thn ora kai se pragmatiko xrono. Dhl an kapoios ''riksei'' tis eksoterikes deksamenes toy a/foys toy, tha prepei na enhmerosei ekeinh thn ora to ekastote radar/kentro poy ton parakolouthei gia na ''shmeiosoun'' th thesh toy kai na steiloyn ta mesa gia na tis anaktisoun... H na anaferei o idios o pilotos thn thesh tou, tis syntetagmenes toy ekeinh thn ora ???

Se periptoseis real emplokon pantos sto Aigaio den nomizo ta a/fh na rixnoun tis deksamenes tous... Den exoume kanoniko polemo ekei ekso etsi oste na einai thema zohs h thanatoy poios tha einai pio ''katharos'' apo fortia ekei pano...

Eksalou oi deksamenes poy exei kathe moira den einai kai toses polles!!! Aneksarthta apo to poso kostizoun otan tha prepei na ektinaxtoun tha ektinaxtoun (px se blabh kinhthra!) me apofash tou ekastote pilotou poy tha krinei thn katastash kai me bash tis pagies odhgies-manuals poy yparxoun! Alla kai anoteros pilotos na yparxei epikefalhs sto sxhmatismo den nomizo na skeftei ekeinh thn ora th deksamenh!!! Eite se blabh eite opos tha krinei se emplokh!!! Pantos to F-16 me 2 external tanks ton 370gal (poy ypotythete oti tha exoun adeiasei hdh ekeinh thn ora...) paramenei enas thanasimos antipalos se emplokh akoma kai me CAT III kai +7.33g max!!!

Telos oson afora thn anthektikothta ton deksamenon, den nomizo oti aparaithta tha pane ''sta skoupidia'' meta to jettison kai to recovery!!! Den nomizo na einai kai toso eypathhs!... Analoga panta kai me to ypsos aporipshs kai to esoteriko kaysimo poy exoun ekeinh ti stigmh panta!!!

:wink:

Pantos o Heater kai o Eytyxios tha mporousan na mas diafothsoun pragmatika!!! :roll:
Εικόνα
LantirN

Δημοσίευση από LantirN »

Loipon mou espase ta neura to post pou thelw na grapsw giati opwte paw na svhsw auto pou grafw mou kanei o internet explorer "back" kai xanw auta pou egrapsa!!!!!!!uuuuuuuuuffffff!!!
Koita,den mou fenetai swsto na mazeuoun meta tis deksamenes afou an thn petakseis apo 10 metra tha sakateutei logika(eidika an einai gemath)!!!!Einai ligo koufo na tis mazeuoun meta!!
Epishs eipes oti isws den xreiazetai na kanoun jettison tis deksamenes oi hrwes mas panw apo to aigaio afou den vriskontai metaksi zwhs kai thanatou.Nai isws eisai swstos se auto an skeutoume logika,giati ta aeroskafh pou tha pane gia thn anaxaithsh tha einai diamorfomena gia aeroporikh uperoxh.Asxeto,alla pisteuw oti se kapoia "sinithismenh" anaxaithsh tha th plhrwsei prwtos kapoios pilotos(xtupa ksilo),kai afto tha einai h aformh tou polemou.(An kai den mou aresei katholou na anaferomai se tetoiou eidous sxolia)Apla raptor thelw na katalaveis oti ekei panw den asteieuetai tipota.
Apo thn allh pleura,an kapoio training package ths 341 e.g. sunanthsei entewlws tuxaia tourkika,tote????Anagastika pisteuw pws tha prepei na ginei ena jettison.
Εικόνα
Heater

Δημοσίευση από Heater »

Ta maxhtika ths PA polu duskola 8a kanoun aporipseis deksamenwn kausimou. Mono se periptwseis emergency, kai afou kri8ei oti sto meros pou 8a pesoun den 8a prokalesoun kapoia atuxhma (den einai kai ligo na sou pesei oloklhrh deksamenh sto kefali !!) Etsi se periptwsh emergency, 8a doune prwta panw se ti perioxh briskontai, an einai kathkimenh h oxi, an uparxoun ploia se periptwsh pou einai panw apo thn 8alasa, kai meta 8a kanoun jettison. Twra sto 8ema antoxhs, oi deksamenes den einai tipota allo apo mia aplh domh me nomeis kai epikalupsh me allouminio opote apo opoio upsos kai na afe8ei ka katastei axrhsth meta (koinws kommatakia....opws kai sthn diafhmhsh ths Tellas :D ).
LantirN

Δημοσίευση από LantirN »

Nai,"na sou pesei sto kefali"!!!!
Den thimaste paidia???Ena f-4 eixe kanei jettison tis deksamenes kai eixan spasei kai eixan bei mesa se ena saloni oi deksamenes!!!Einai 5-6 xronia nomizw!!!
Εικόνα
raptor
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

LantirN: Gia to parking brake phres apanthsh apo ton Anzac!.. To parking brake einai gia stathmeysh MONO kai oxi gia otan eisai sto diadromo etoimos kai eythigramismenos prin thn apogeiosh!!! Exei ginei atyxhma me 2 Mirage 2000 etsi paliotera sthn Tanagra kai thn pathsan kai oi 2!!!

PS 1: skepsou oti to Parking Brake ''aposyndeetai'' aytomata meta tis 75-80% rpm toy kinhthra sto F-16 gia logous asfaleias... kai
PS 2: oti ena ''katharo'' (kai ara elafry) F-16 otan tha baleis pano apo 90% rpm (???) sto throttle tha arxisei... na tsoulaei esto kai an oi troxoi einai ''mplokarismenoi''!!! O kinhthras toy exei apisteyth dynamh (kai thorybo!!! :lol: )

EPISHS::: Gia na se bohthiso ligo, epeidh kai ego to exo pathei ayto me ton Internet Explorer kai... trabaga ta mallia mou!... otan telioneis ayta poy theleis na grapseis PRIN to dhmosieyshs anoikse ena notepad kai kanta copy-paste ekei... Etsi akoma kai an kollhsei mporeis amesos na ta ksanaperashs!!! :wink:

E P I S H S!!! Gia pes mas perissotera gia to F-4!!!! An kai o Eytyxios mporei na mas bohtheisei parapano!!! :wink: :D :lol:

Heater: :wink: Kalooo... Den yksera oti einai TOSO eypatheis!!! (Kai den exo dei kai ti diafhmhsh ths Tellas!!! :lol: :lol: )

:wink:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος raptor την 25 Ιουν 2004, 14:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα
Mystic_J
320 ΠΜ Ίκαρος/ 320FW Pilot

Δημοσίευση από Mystic_J »

Prin kapoia xronia otan hmoyn 12, dyo F-5 eixan perasei apo tin perioxi mou ksysta pano apo ta kefalia mas. Kati epese apo to ena tsakise to kotetsi tou geitona kai epese stin auli mas. Thymamai otan plisiasa oti eixe agglika proidopoiitika epano kai geometrika symvola. Profanos, kati ksekollise apo tin atrakto tou F-5. Meta apo 30 lepta me 1 ora, hrthe ena jeepaki tis PA sto simeio kai to pire.
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
Heater

Δημοσίευση από Heater »

An htan trapeziou sxhmatos, kai eixe aspromaura prohdopoihtika opws ta sxedia ston sklhro sou disko pou sou lene pws mpainoun ta jamperakia.........mallon 8a htan to Chaff/Flare pod.....kai pali kala pou den ton peirakses.....to polu polu na etrwges kanena chaff....h na eixes beggalika gia thn anastash :wink: (kala den skane xwris paroxh hlektrikou plaka kanoume)
Mystic_J

Δημοσίευση από Mystic_J »

oxi den to peiraksa, epeidi tote eixa dei prosfata ta Hellraiser kai Amazing stories, kai o,ti epefte apo ton ourano htan bad alien life... :roll:
Εικόνα

HAF ACTION - FULL ACTION
FRISKY RADIO
LantirN

Δημοσίευση από LantirN »

raptor den kserw tipota allo gia to f-4,pantws den skotosan kanena.
Oso anafora ton internet explorer kanw copy sunexeia alla kamia fora to ksexnaw.Twra kanw sunexeia!!!

Heater exeis polu gelio!!!!Ti korufaio htan auto pou eipes!!!!!!!!Pethana sto gelio ! ! !"to polu polu na etrwges kanena flare(sth mourh skeutika)"!!!!!popopo gelio pou eriksa pali,korufaios!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Anzac
Administrator
Administrator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Anzac »

ok, to proto skelos tis erotisis mou apandithike, oson afora diladi to jettison Deksamenon.

Tora se periptosi Jettison oplismou ti ginete?

An ginei pano apo ksira, molis xtipisoun sto edafos den tha skasoun ?
Yparxei asfalistiki diklida pou na kleidonei to ARM sta opla an den ginoun Fire alla Jettison ?
e-HAF Admin
raptor
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από raptor »

An htan makrosteno prasino-ladi xromatos me kitrino xroma sth mourh... tote tha eblepes thn perioxh poy hsouna apo pshla!!!! :lol: :lol: :lol:

Εικόνα

Ante pali gelasame kai shmera!!!!!! :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:
Εικόνα
Απάντηση